Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Τα κρουαζιερόπλοια στην Συνπρωτεύουσα έδωσαν δυναμική στην πόλη,



Συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη η «εισβολή» κρουαζιερόπλοιων,

Εξακόσιους τουρίστες διαφόρων εθνικοτήτων, Αγγλους, Αυστραλούς, Νεοζηλανδούς, Καναδούς κ.ά., έφερε στη Θεσσαλονίκη, το κρουαζιερόπλοιο "Voyager", που "έδεσε" σήμερα το πρωί στο λιμάνι της πόλης.

Οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου, αμέσως μόλις πάτησαν πόδι στην πόλη, επιβιβάστηκαν σε λεωφορεία, με κατεύθυνση άλλοι για τη Βεργίνα, κάποιοι για την Πέλλα, ενώ οι περισσότεροι προτίμησαν να κάνουν μια σύντομη περιήγηση στην πόλη.

Το κρουαζιερόπλοιο «Voyager» θα αναχωρήσει στις 3 μετά το μεσημέρι για τον Πειραιά.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στις 28 Νοεμβρίου πρόκειται να «δέσει» στην πόλη ένα ακόμη κρουαζιερόπλοιο και με αυτό θα κλείσει η φετινή τουριστική σεζόν για την κρουαζιέρα.






Αναδημοσιευσα Από ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Συνέχεια ... »

Η κτηνοτροφία στην Ξάνθη πεθαίνει με "Νόμο",



Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων,

Κρούσματα ευλογιάς και κίνδυνος κατάρρευσης κτηνοτροφίας σε Ανατολική Μακεδονία – Θράκη και Λέσβο.

Η έλλειψη προληπτικών μέτρων ζωντάνεψε τον εφιάλτη του ιού της ευλογιάς. Οι έλεγχοι που συνεχίζονται, εντοπίζουν και αυξάνουν σημαντικά τον αριθμό των μολυσμένων αιγοπροβάτων, που οδηγούνται σε θανάτωση. Ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός εστιών ευλογιάς στις εκτροφές αιγοπροβάτων στις περιοχές: Έβρος, Ξάνθη, Θεσσαλονίκη, Λέσβος και ο φόβος επέκτασης στην Καβάλα, δημιουργεί ερωτηματικά για την ποσοτική επάρκεια του επιστημονικού δυναμικού και την αποτελεσματικότητα των μέτρων, αφού οι κτηνιατρικές υπηρεσίες είναι αποδεκατισμένες από τη δραματική μείωση του προσωπικού, την αδυναμία μετακίνησης τους, από τους περιορισμούς σε χιλιόμετρα και καύσιμα που έχει επιβληθεί από την κυβέρνηση για εξοικονόμηση πόρων, αλλά και λόγω της μείωσης των διαθέσιμων υλικών και μέσων, καθιστώντας την εκρίζωση της νόσου εξαιρετικά δύσκολη.

Η ευλογιά των αιγοπροβάτων είναι σοβαρότατη νόσος που μεταδίδεται πολύ εύκολα και έχει σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις πρωτογενώς με τις θανατώσεις ζώων, καταστροφή ζωοτροφών, υλικών κ.ά. Μέχρι σήμερα έχουν θανατωθεί 1000δες αιγοπρόβατα και υπάρχουν δευτερογενείς επιπτώσεις αφού επιβάλλεται ο άμεσος περιορισμός όλων των προβάτων και αιγών εντός των σταβλικών εγκαταστάσεων, κατ’ αρχήν για 45 μέρες (ήδη σε ορισμένες περιοχές όπως Διδυμότειχο Έβρου τις έχουν ξεπεράσει κατά πολύ) που σημαίνει μεγάλο κόστος για αγορά ζωοτροφών, καθώς και παύση αγοράς - πώλησης ζώων και παράδοσης γάλακτος κατά την περίοδο αυτή. Το αποτέλεσμα είναι η κατάρρευση και αυτού του λιγοστού εισοδήματος.

Ταυτόχρονα οι αποζημιώσεις που δίνονται από τις θανατώσεις των ζώων κυμαίνονται από 60 έως 100€ ανά ζώο (ανάλογα με την ηλικία), όταν υπάρχουν ζώα που κοστίζουν 200 και 250€. Οι δε ενισχύσεις που θα δοθούν με βάση την ΚΥΑ (ΦΕΚ 2701/23-10-2013, αριθμός 3814/124910 και αφορούν μόνο την Π.Ε. Έβρου) των 10 ευρώ ανά αιγοπρόβατο και το ύψος δεν μπορεί να ξεπερνά τις 7.500 ευρώ είναι ψίχουλα, δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των κτηνοτρόφων για ζωοτροφές. Ο κίνδυνος του ιού της ευλογιάς δημιουργεί φόβο αποδεκατισμού της κτηνοτροφίας, τη στιγμή που δεν υπάρχει αυτάρκεια και ξοδεύονται κάθε χρόνο για εισαγωγές ζωοκομικών τουλάχιστον 2 δις ευρώ.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει για :

-         τη στελέχωση των κτηνιατρικών υπηρεσιών της Περιφέρειας με περισσότερους κτηνιάτρους, και αύξηση των ημερών εκτός έδρας για ελέγχους

-         τη λήψη προληπτικών μέτρων, (τάφροι απολύμανσης στα όρια του κάθε νομού, από τον Έβρο μέχρι και την Ξάνθη, κ.α)

-         την έκτατη επιδότηση των κτηνοτρόφων των προσβεβλημένων περιοχών, για αγορά ζωοτροφών, καθώς και αναπλήρωση του χαμένου εισοδήματος

-         την πλήρη αποζημίωση των κτηνοτρόφων που έχουν πληγεί, για να μπορέσουν να συνεχίσουν την αγροτική δραστηριότητα.



Οι βουλευτές

Θεοδόσης Κωνσταντινίδης

Ελένη Γερασιμίδου

Διαμάντω Μανωλάκου








Αναδημοσιευσα Από ΑΓΩΝΑΣ
Συνέχεια ... »

Με την Βροχή "φανερώθηκαν" τα προβλήματα των Δρόμων της Κρήτης,


ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΑΝΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ,

Η βροχόπτωση «αποκάλυψε» τα προβλήματα στους δρόμους,

Σοβαρά προβλήματα στους δρόμους της πόλης του Ρεθύμνου προέκυψαν από τις ισχυρές βροχοπτώσεις των δυο τελευταίων ημερών. Έργα τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη, εργασίες για την επιδιόρθωση βλαβών σε διάφορες περιοχές, στάθηκαν αφορμή για να μετατραπούν κεντρικοί δρόμοι σε... αγροτικούς, με αποτέλεσμα η διέλευση οχημάτων και πεζών να διεξάγεται με δυσκολία.

Ειδικότερα, επικίνδυνος είναι ο δρόμος στα ψηλά σημεία της οδού Κουρμούλη, όπου εκτελείται το έργο της υπογειοποίησης των δικτύων από τη ΔΕΗ. Στη μέση του δρόμου έχουν δημιουργηθεί χαντάκια, καθώς ο εργολάβος δημιούργησε τομές κάθετα του οδοστρώματος, τις οποίες δεν αποκατέστησε επαρκώς, με αποτέλεσμα το χώμα που έπεσε πρόχειρα να υποχωρήσει με τη βροχή και οι οδηγοί να κάνουν ελιγμούς για να αποφύγουν τις «παγίδες». Το πρόβλημα υπήρχε και τις προηγούμενες μέρες, όμως επιδεινώθηκε λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης.

Οδηγοί και κάτοικοι της περιοχής εξέφρασαν τα έντονα παράπονά τους στα «Ρ.Ν», σημειώνοντας ότι στην οδό Κουρμούλη δεν μπορεί να περπατήσει πεζός (λακκούβες, χαντάκια, χώματα κ.α.), ενώ τα οχήματα κινδυνεύουν να υποστούν σοβαρές ζημιές αν πέσουν μέσα στα σημεία του οδοστρώματος που έχουν διανοιχθεί.

Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πολλά προβλήματα της Κουρμούλη, καθώς αριστερά και δεξιά του δρόμου επίσης εκκρεμεί η αποκατάσταση του οδοστρώματος, το πλάτος του οποίου «μίκρυνε» ξαφνικά, διότι τα οχήματα δεν μπορούν να διέρχονται πάνω στον διανοιγμένο δρόμο.

Η υπογειοποίηση των δικτύων της ΔΕΗ πραγματοποιείται στο πλαίσιο της ανάπλασης της οδού Κουρμούλη, που θα υλοποιήσει ο Δήμος Ρεθύμνου, μέσω του ΕΣΠΑ.

Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν οδηγοί και πεζοί και στην οδό Χατζημιχάλη Γιάνναρη. Στη μέση του δρόμου έχει δημιουργηθεί μια τεράστια λακκούβα, αποτέλεσμα της επιδιόρθωσης βλάβης που πραγματοποίησε προ ημερών η ΔΕΥΑΡ. Όπως φαίνεται το συνεργείο μετά τη διάνοιξη του δρόμου και την δημιουργία της τομής στη μέση του οδοστρώματος, δεν αποκατέστησε όπως θα έπρεπε το σημείο, γεγονός που σήμερα δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων, καθώς η οδός Χατζημιχάλη Γιάνναρη είναι ένας δρόμος στενός και ιδιαίτερα πολυσύχναστος στο κέντρο του Ρεθύμνου.

Μεγάλη ποσότητα βροχής στο νομό

Κατά τα άλλα, ελάχιστα προβλήματα προκλήθηκαν στην πόλη και στην ενδοχώρα του Ρεθύμνου από τις ισχυρές βροχοπτώσεις. Τόσο από τον Δήμο Ρεθύμνου και τη ΔΕΥΑΡ όσο και από την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου, που έχει την πλήρη εικόνα για το νομό, σημειώνουν ότι πέρα από λίγες εξαιρέσεις, οι πολίτες δεν ταλαιπωρήθηκαν εξαιτίας της πρώτης χειμερινής δυνατής βροχής.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία από τους μετεωρολογικούς υποσταθμούς του Ρεθύμνου, έπεσε μεγάλη ποσότητα βροχής σε αρκετές περιοχές του νομού. Ειδικότερα, Φουρφουράς Δήμου Αμαρίου: 68,8 χιλιοστά, Ρούστικα Δήμου Ρεθύμνου: 68,8 χιλιοστά, Φράγμα Ποταμών: 36,8 χιλιοστά, Σπήλι Δήμου Αγίου Βασιλείου: 33,6 χιλιοστά, Πλακιάς Δήμου Αγίου Βασιλείου: 22,8 χιλιοστά.

Κυκλοφοριακό κομφούζιο

Κυκλοφοριακό κομφούζιο προκλήθηκε στο κέντρο της πόλης του Ρεθύμνου χθες το πρωί. Λόγω της βροχής, πολλοί οδηγοί άφησαν τα δίκυκλα και επιβιβάστηκαν στα αυτοκίνητα προκειμένου να μεταβούν στην εργασία τους ή να μεταφέρουν τα παιδιά τους στα σχολεία, με αποτέλεσμα να «εγκλωβιστούν» στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης, όπως στις οδούς Κουντουριώτη, Μοάτσου, Μάρκου Πορτάλιου, Ηγουμένου Γαβριήλ, Δημητρακάκη, Κριάρη, Κουρμούλη, Χατζημιχάλη Γιάνναρη.

Η ταλαιπωρία των οδηγών... κορυφώθηκε κατά τη διαδικασία αναζήτησης θέσης στάθμευσης, αφού λόγω της αυξημένης κίνησης και της λειτουργίας της λαϊκής αγοράς στο δημοτικό πάρκινγκ των Τεσσάρων Μαρτύρων, ήταν ελάχιστοι οι ελεύθεροι χώροι για τα οχήματα.



Αναδημοσιευσα Από Ρεθεμνιωτικα Νεα
Συνέχεια ... »
Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στο Ρέθυμνο,



ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ,

Παραμένουν τα κενά στα σχολεία του νομού,

Σύσκεψη για τα προβλήματα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

 του Άγγελου Λουκάκη

Σοβαρά προβλήματα ελλείψεων τόσο δασκάλων και νηπιαγωγών, όσο και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων καταγράφονται στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία του Ρεθύμνου, σύμφωνα με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ρεθύμνου. Τα κενά αυτά, οι προτάσεις και οι τρόποι αντιμετώπισής τους, οι ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και τα οικονομικά των σχολείων, ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα το βράδυ, παρουσία των διευθυντών των δημοτικών και των νηπιαγωγείων του νομού.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του συλλόγου εκπαιδευτικών Γ. Τρουλη, υπάρχουν κενές οκτώ θέσεις δασκάλων και πέντε νηπιαγωγών σε όλο το νομό. Τα κενά αφορούν κυρίως ημερήσια σχολεία της ενδοχώρας, καθώς τα ολοήμερα σχολεία έχουν καλυφθεί. «Για παράδειγμα το σχολείο του Πλατάνου Αμαρίου αντιμετωπίζει πρόβλημα, αλλά δρομολογείται προσωρινή λύση με απόσπαση δασκάλας από το τμήμα μισθοδοσίας της διεύθυνσης πρωτοβάθμιας. Άλλο σχολείο το οποίο αντιμετωπίζει πρόβλημα είναι αυτό των Ζωνιανών όπου πρέπει να καλυφθεί ένα κενό για να μπορέσει να διαχωριστεί μία τάξη σε δύο τμήματα», τόνισε ο κ. Τρούλης. Παράλληλα επεσήμανε ότι ξεπεράστηκαν τα προβλήματα τα οποία αντιμετώπιζαν τα σχολεία της Αξού και των Ανωγείων, τα οποία είναι πλέον ανοικτά.

Πολύ σοβαρό πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα σχολεία της πόλης, τα οποία ως σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου προγράμματος στηρίζουν ένα μεγάλο μέρος της λειτουργίας τους σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων όπως πληροφορική, θεατρολογία κ.ά. Ο πρόεδρος του συλλόγου επισημαίνει ότι κανένα σχολείο του Ρεθύμνου δεν καταφέρνει να συμπληρώσει πλήρως το καθημερινό ωρολόγιο πρόγραμμα «έως σήμερα καμία σχολική μονάδα δεν λειτουργεί σε πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη καθηγητών ειδικοτήτων. Σαν αποτέλεσμα όλα τα μεγάλα σχολεία της πόλης ολοκληρώνουν το μάθημα πολύ νωρίτερα από τις 2:00 το μεσημέρι που προβλέπει το πρόγραμμα.».

Απαισιόδοξες είναι και οι εκτιμήσεις για το υπόλοιπο σχολικό έτος με τον κ. Τρούλη να αναφέρει ότι με την εξέλιξη της χρονιάς οι κενές οργανικές θέσεις αυξάνονται και πρέπει να ληφθεί μέριμνα από το υπουργείο, ώστε να καλυφθούν τα κενά. «Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υπάρχουν κάποιες αποχωρήσεις οι οποίες οφείλονται, είτε σε συναδέλφους οι οποίοι έχουν καταθέσει τα χαρτιά τους για συνταξιοδότηση, είτε σε γυναίκες συναδέλφους που έχουν κάνει αίτηση για άδεια κύησης ή μητρότητας. Είτε σε συναδέλφους που αιτούνται άδεια άνευ αποδοχών». Ταυτόχρονα ο κ. Τρούλης συμπληρώνει πως έχει κατατεθεί πρόταση προς το υπουργείο Παιδείας στην οποία προβλέπεται τα χρήματα που εξοικονομούνται από τις παραπάνω κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, να χρησιμοποιούνται στην πρόσληψη αναπληρωτών.

Σχετικά με τις ενέργειες του συλλόγου ο κ. Τρούλης αναφέρει ότι έχουν προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίηση του πάγιου αιτήματος της κάλυψης όλων των κενών, κάτι που αναμένεται μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ.
«Είναι πλέον ζήτημα πολιτικής βούλησης. Εμείς ασκούμε την πίεση που πρέπει να ασκήσουμε σε όλους τους υπηρεσιακούς παράγοντες και περιμένουμε να βρεθούν οι πόροι για την πρόσληψη των αναπληρωτών. Αυτό το οποίο μας διαβεβαιώνει το υπουργείο Παιδείας είναι ότι με τις μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια θα λυθεί εν μέρει το πρόβλημα. Τα υπόλοιπα κενά σύμφωνα με το υπουργείο θα καλυφθούν με προσλήψεις, μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ.».


Αναδημοσιευσα Από Ρεθεμνιωτικα Νεα
Συνέχεια ... »
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τούρκοι επισκέπτες υπεράριθμοι. Πουλήθηκε η Ελλάδα?



Εκατοντάδες Τούρκοι επισκέφθηκαν χτες το νησί μας

«Φιλί ζωής» στον Λεσβιακό τουρισμό και μάλιστα για την περίοδο που διανύουμε μπορεί να θεωρηθεί το τουρκικό ρεύμα επισκεπτών που ξεκίνησε από χτες μόλις και αναμένεται να κρατήσει για τις επόμενες 7-8 μέρες.

 Ειδικότερα, πάνω από 800 τούρκοι τουρίστες αποβιβάστηκαν χτες το πρωί από τα καραβάκια στο λιμάνι της Μυτιλήνης δημιουργώντας συνωστισμό στο τελωνείο. Τα περισσότερα ξενοδοχεία της πόλης από ό,τι πληροφορούμαστε είχαν πληρότητα, ενώ και τα rentacar δίνανε συνέχεια αυτοκίνητα.



Τη περίοδο αυτή οι Τούρκοι γιορτάζουν το CURBAN, που είναι μεγάλη γιορτή για αυτούς και κρατάει περίπου μια βδομάδα.

Στο τελωνείο δημιουργήθηκε ουρά, και πολλοί τούρκοι που θέλανε να βγάλουνε βίζα εδώ χρειάστηκε αυτή τη φορά να περιμένουν μέχρι και δυόμιση ώρες.  Συνήθως ο μέσος όρος αναμονής μια συνηθισμένη μέρα για τους επισκέπτες χωρίς βίζα είναι γύρω στα 20 λεπτά με μισή ώρα, όμως ο μεγάλος αριθμός επισκεπτών σε συνδυασμό με τα έργα κατασκευής νέου γραφείου στο τελωνειακό χώρο και γενικότερα τα έργα διαμόρφωσης της αίθουσας δημιούργησαν αυτή τη φορά μεγάλη καθυστέρηση.

Η διαδικασία για τους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα μας από το τελωνείο αναλόγως με το αν έχουν βίζα είναι η εξής: Όσοι είναι από την ΕΕ ή από τρίτες χώρες αλλά έχουν βγάλει βίζα τους γίνεται πρώτα διαβατηριακός έλεγχος (ταυτοποίηση στοιχείων, αν έχουν πλαστά έγγραφα κλπ) και μετά τελωνειακός (έλεγχος στις αποσκευές). Όσοι δεν έχουν βίζα, μεταβαίνουν σε ένα χωριστό δωμάτιο για να εκδοθεί πρώτα η βίζα τους και μετά να ακολουθήσουνε οι υπόλοιπες προαναφερθείσες διαδικασίες. Κανονικά αυτές οι διαδικασίες δεν αργούν, και μονάχα χτες δημιουργήθηκε πρόβλημα λόγω έργων. Προφανώς το πρόβλημα θα υπάρξει και τις επόμενες μέρες, αφού τα έργα θα κρατήσουνε κάποιες μέρες ακόμα.



Την επόμενη Τετάρτη θα επισκεφθεί την Μυτιλήνη επιτροπή αξιολόγησης ομότιμων της Σέγκεν. Η επιτροπή αυτή είναι από την ΕΕ και η δουλειά της είναι να ορίζει και να ελέγχει τις πύλες εισόδου στην ΕΕ, αν και κατά πόσο δηλαδή τα σημεία εισόδου τηρούν τις προϋποθέσεις που έχουν οριστεί. Η επιτροπή αυτή είναι η δεύτερη φορά που έρχεται στην Μυτιλήνη και την πρώτη φορά που είχε επισκεφθεί το λιμάνι του νησιού είχε ζητήσει να γίνουν κάποιες αλλαγές. Μέσα στο πλαίσιο των αλλαγών αυτών είναι η κατασκευή του νέου γραφείου και η διαμόρφωση της αίθουσας στο Τελωνείο. Η κατασκευή του γραφείου θα εξυπηρετεί στην γρηγορότερη εξυπηρέτηση των τουριστών. Μάλιστα, μετά την κατασκευή και του νέου-δεύτερου γραφείου ελέγχου, το ένα θα χρησιμεύει για τον έλεγχο των Ευρωπαίων και το δεύτερο για πολίτες άλλων χωρών εκτός ΕΕ.


Επίσης, χτες το πρωί παραλήφθηκε από το τελωνείο της Μυτιλήνης και ένα μηχάνημα ελέγχου ων αποσκευών, σαν και αυτά που υπάρχουν στα αεροδρόμια, ενώ ήδη εκπαιδεύεται προσωπικό στον χειρισμό αυτού του μηχανήματος.

Τέλος, στα σχέδια διαμόρφωσης του χώρου είναι και η κατασκευή ράμπας για ΑΜΕΑ, ενώ στις απαιτήσεις τις επιτροπής ήταν στο χώρο που ανήκει στο τελωνείο να μην τοποθετούνται και να μην βρίσκονται άλλα αντικείμενα (πχ αμάξια) πέραν των φορτίων που είναι για φόρτωση και εκφόρτωση.

 Η επιτροπή από την ΕΕ θα έρθει την επόμενη Τετάρτη και θα συναντηθεί και θα ξεναγηθεί στο χώρο του λιμανιού από τον Διευθυντή του Τελωνείου κ. Χαράλαμπο Μαργαρίτη, καθώς και από τις Αστυνομικές και Λιμενικές Αρχές.

Πάντως, μετά το τέλος των έργων υπολογίζεται πως ο χρόνος αναμονής για τους επισκέπτες θα μειωθεί κατά πολύ. Τέλος, να σημειώσουμε πως μέχρι να τελειώσει το CURBANυπολογίζεται να έχουν επισκεφθεί το νησί μας 4.000 τούρκοι.



                                                                                                            Γιώργος Κούκκος



Αναδημοσίευσα Από ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Συνέχεια ... »

Ζάκυνθος καλεί Ανθρώπους για να κάνουν συναλλαγή,



ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΗΣ AEGEAN ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ – Προτάσεις των φορέων χωρίς αντίκρισμα,

ΖΑΚΥΝΘΟΣ – Συνάντηση με τον πρόεδρο και τη διοίκηση της Olympic Air θα έχουν τη Δευτέρα και ώρα 11 το πρωί στα Σπάτα, οι φορείς της Ζακύνθου (Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος, Δήμος, κ.λ.π.). Το ραντεβού κλείστηκε με πρωτοβουλία της εταιρείας.
Σήμερα το μεσημέρι οι τοπικοί παράγοντες θα συγκεντρωθούν στα γραφεία του Επιμελητηρίου, ούτως ώστε να καταθέσουν τις απόψεις τους και να προκύψει μία κοινή πρόταση, η οποία θα τεθεί στη διοίκηση της εταιρείας.
Είναι βέβαιο ότι οι εκπρόσωποί μας θα ζητήσουν περισσότερα δρομολόγια και πιο φθηνά εισιτήρια, όμως ένα τέτοιο αίτημα είναι από δύσκολο έως απίθανο να πραγματοποιηθεί, δεδομένου ότι οι οικονομικές συνθήκες που επικρατούν δεν επιτρέπουν στις εταιρείες «μεγάλα ανοίγματα». Εξάλλου, η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Η… πρόσκληση
Στην πρόσκληση αναφέρονται τα εξής: «Ο πρόεδρος και η διοίκηση της Olympic Air με χαρά σας προσκαλούν τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου και ώρα 11 σε συνάντηση για να συζητηθούν θέματα, που αφορούν στην εξυπηρέτηση των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας που η εταιρεία έχει στη δραστηριότητά της. Σκοπός είναι η ανταλλαγή απόψεων για πιθανές ενέργειες που θα συμβάλλουν στην περαιτέρω βελτίωση της κίνησης, αλλά και η ενημέρωσή σας σχετικά με τα οφέλη και τις επεραιτέρω δυνατότητες που προκύπτουν για τις γραμμές μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με την Aegean. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της Olympic Air, στο διεθνή αερολιμένα Αθηνών, κτήριο 57, Σπάτα Αττικής».



Αναδημοσιευσα Από ΗΜΕΡΑ ΤΣΗ ΖΑΚΥΘΟΥ
Συνέχεια ... »