Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Συζήτηση με τον Υπουργό Εμπορικής-Ναυτιλίας για πλοία στο Αιγαίο,



Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ,


Συναντήθηκαν προχθές με τον  Υπουργό ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη οι εξής:

Ο Περιφερειάρχης Νάσος Γιακαλής , ο Δήμαρχος Χίου και Πρόεδρος της ΠΕΔ Βορείου Αιγαίου κ. Πολύδωρος Λαμπρινούδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Λέσβου κ. Ηρακλής Βερβέρης, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μανώλης Κράκαρης, ο Δήμαρχος Σάμου κ. Στυλιανός Θάνος, ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Αντώνης Χατζηδιαμαντής, ο Δήμαρχος Οινουσσών κ. Ευάγγελος Αγγελάκος, η Αντιδήμαρχος Ικαρίας κα. Πινίκου, ο εκπρόσωπος του Δήμου Λέσβου δημοτικός σύμβουλος κ. Απόστολος Αθανασιάδης και ο Πρόεδρος του ΕΟΑΝ κ. Θράσος Καλογρίδης.

Το Γενικότερο πρόβλημα της ακτοπλοΐας ήταν το θέμα, από την Ικαρία ως την Καβάλα και Θεσσαλονίκη. Θέμα γνωστό ως προς δύο  σημεία:

1.- Κινούνται στις γραμμές πλοία γερασμένα, παλιά κι επικίνδυνα.

2.- Αν χαρακτηρίσουμε κάπως ικανοποιητική ως προς την συχνότητα των δρομολογίων τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΙΟΥ-ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ, η εικόνα και τα στοιχεία για τα άλλα νησιά και ΚΥΡΙΩΣ για Αη Στράτη-Λήμνο- Καβάλα- Θεσσαλονίκη, είναι… αραχνοΰφαντη, είναι ανεπαρκέστατη!

Εκπρόσωπος της « ΗELLENICSEAWAEYS» ήταν παρών στην συνάντηση και δεσμεύτηκε για δύο μέτρα:

Τον Δεκέμβριο τα δρομολόγια της δικής μας γραμμής  και της  Χίου να γίνουν ΠΕΝΤΕ την εβδομάδα.

(Σ.Σ. Σαφώς βάρυνε η προσδοκία ότι λόγω των εορτών θα αυξηθεί η επιβατική και εμπορευματική κίνηση).

Επίσης, έγινε αποδεκτό το ένα από τα πρωινά κατά την αναχώρηση δρομολόγια, το ένα να γίνει απογευματινό.

(το αίτημα έχει βάσει, να μη χάνεται εργάσιμη μέρα στο ταξίδι!)

Συμπέρασμα: Χίος και Μυτιλήνη πρέπει να πούμε « ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!»

Τα πράγματα όμως σχετικά με τη σύνδεση της ΛΗΜΝΟΥ και πέρα από αυτή,  με Μακεδονία και με την ΑΤΤΙΚΗ, είναι τελείως διαφορετικά με τα δικά μας λιμάνια.

Δεν φάνηκε ΤΕΛΟΣ στην μακρόχρονη ταλαιπωρία και ως προς την ποιότητα των πλοίων και ως προς την πυκνότητα των δρομολογίων, για τη ΛΗΜΝΟ αλλά και για μια στοιχειώδη σύνδεση με τη Καβάλα και τη Θεσσαλονίκη!

Η θάλασσα του Βόρειου Αιγαίου θα παραμείνει ως σχεδόν κλειστή για τα πλοία και η εμπορική δραστηριότητα, η επικοινωνία από το δικό μας λιμάνι προς βόρεια, θα φτάσει σε σημείο σαν νάμαστε δυο διαφορετικές χώρες! Ούτε εμπόριο, ούτε τουρισμός  θα  πάει μπροστά! Κάτι σαν να υψώθηκε φράγμα προς τη βόρεια Ελλάδα και δυστυχώς αυτό θα συνεχιστεί γιατί μία και μοναδική είναι λύση, η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ από μέρους του Κράτους αφού η ελεύθερη οικονομία στην ακτοπλοΐα, μετρημένα και λογαριασμένα ΔΕΝ είναι ΒΙΩΣΙΜΗ.

 Τούτη η ανάγκη όμως κορυφώθηκε σε δύσκολους καιρούς και δεν θα βρει τη λύση της.

Με αυτό το πνεύμα, της εμμονής στο δίκαιο της απαίτησης και οι σχετικές δηλώσεις του Περιφερειάρχη Νάσου Γιακαλή.




Αναδημοσιευσα Από ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου